2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı Öğrenci Bilgilendirme Semineri Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı ile Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı’nın Katılımıyla Gerçekleştirildi.
Üniversiteler, mevcut fiziki mekânları ve imkânları bünyesindeki akademik ve idari personeliyle, öğrencileriyle anlam ve değer kazanan kuruluşlardır. Ancak üniversiteleri, fiziki mekânlardan ibaret olmadığını unutmamak gerekli. Çünkü gerek fiziki yapısıyla gerekse dijital olanaklarıyla geleceğin Türkiye’sini emanet edeceğimiz gençlerimiz tüm imkânlarıyla kazandıkları Üniversitemizi tanımaları önemlidir. Bu amaçla geçen hafta Yüksekokulumuz bünyesinde 2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı Oryantasyon ve Bilgilendirme Programı düzenlenmiş olup, bu programın devamı niteliğinde Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı ile Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı’nın değerli üyelerinin katılımıyla bilgilendirme amaçlı seminer gerçekleştirilmiştir.
Sırasıyla Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı tarafından gerçekleştirilen seminer kapsamında;
• Öğrenci Otomasyonu
• Yurt Ve Burs Başvuruları
• Ders Kayıtları
• Harç İşlemleri
• Akademik Takvim
• Kayıt Dondurma
• Sınavlar
• Yatay Geçişler vb. konularda öğrencilerimiz bilgilendirildi.
Devamında Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı tarafından gerçekleştirilen seminer kapsamında;
• Aysın-Rafet Ataç Merkez Kütüphanemizin Fiziki İmkânlarından,
• Kütüphanede Kitap Arama,
• Ödünç Kitap Alma,
• Ödünç Kitap İade Etme,
• Elektronik Kaynaklar,
• VETİS (Veri Tabanı Uzaktan Erişim ve İstatistik Sistemi) ‘in kullanımından vb. konularda öğrencilerimiz bilgilendirildi.
Gerçekleştirilen seminere akademik personelimiz ile öğrencilerimiz katılım gösterirken, program katılımcılardan gelen soruların yanıtlanması ile son bulmuştur.
Öğrencilerimize üniversitemizin diğer boyutlarıyla tanıtılmasında yol gösteren ve katkıda bulunan Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Şube Müdürü Bayram KAYHAN ile Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Şube Müdürü Aytekin ŞANLITÜRK’ e teşekkür ederiz.